دارایی خالص سلنا گومز بیشتر از آن چیزی است که تصور می کردید

سلنا گومز را نمی توان متوقف کرد. این جوان 29 ساله همه کارها را انجام می دهد. او آواز می خواند، بازیگری می کند و حتی یک خط آرایش ضروری ایجاد کرده است. ناگفته نماند، او یک تهیه کننده اجرایی است، مجری یک برنامه آشپزی است، و یک سازمان غیرانتفاعی را با هدف ارائه خدمات بیشتر سلامت روان به محیط های آموزشی اداره می کند. بله، وقتی گفتم همه چیز را انجام می دهد، منظورم همین بود.


از فیلم گرفته تا موسیقی، سلنا در بسیاری از سرمایه‌گذاری‌های مختلف پول‌سازی دست داشته است و دستمزدهای او این را نشان می‌دهد. او از کودکی کار می کرد و ارزش خالص خود را از این دنیا خارج کرد.


در اینجا آمده است که چگونه سلنا بیشتر پول خود را به دست آورد.


سلنا زمانی که خیلی جوان بود شروع به کار در صنعت سرگرمی کرد. او نقش جیانا را در فصل 7 و 8 برنامه تلویزیونی کودکان بارنی و دوستان بازی کرد.


از آنجا، سلنا چند نقش کوچک دیگر در نمایش هایی مانند هانا مونتانا و The Suite Life of Zack and Cody دریافت کرد، اما ستاره بودن سلنا با بازی در جادوگران دیزنی در Waverly Place منفجر شد. در این نمایش، سلنا نقش دختری را در خانواده ای از جادوگران با قدرت های جادویی بازی کرد. طبق گفته مانی، او برای هر قسمت در این نقش 30000 دلار درآمد داشت.


با این حال، حرفه سلنا در تلویزیون هنوز به پایان نرسیده است. به زودی، این بازیگر در فصل دوم سریال تحسین‌شده Hulu خود یعنی قتل‌ها در ساختمان، در کنار استیو مارتین و مارتین شورت بازی خواهد کرد. طبق گزارشی از Variety، مارتین و استیو هر دو 600000 دلار در هر قسمت درآمد داشتند. جزئیات مربوط به دستمزد سلنا در OMITB در گزارش وجود نداشت، اما این باید به شما ایده ای از دامنه آنچه که او می تواند از آخرین نقش خود به دست آورد، ارائه دهد.


علاوه بر این، اخیراً اعلام شد که برنامه آشپزی او، سلنا + سرآشپز، برای فصل چهارم در HBO Max بازخواهد گشت.

ددلاین همچنین تایید کرد که او در فیلم جدید خانه عروسک تریلر تولید و بازی خواهد کرد. او در حال توسعه این فیلم از طریق شرکت سازنده خود، جولای مون پروداکشنز، به همراه شاون لوی از 21 Laps و دن کوهن است که تهیه کنندگی آن را نیز برعهده دارند.

در ژانویه سال 2022، سلنا در فیلم هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا که 358 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت، دوباره نقش ماویس را بازی کرد. تخمین زده می شود که او برای این فیلم برنده جایزه 4 میلیون و 500 هزار دلار درآمد داشته باشد


سلنا نیز از موسیقی خود درآمد کسب می کند. در سال 2013، سلنا به طور رسمی فعالیت موسیقی انفرادی خود را با انتشار تک آهنگ "Come & Get It" آغاز کرد. اولین آلبوم انفرادی او، رقص ستارگان، در رتبه اول جدول بیلبورد 200 قرار گرفت. سلنا به عنوان یک هنرمند انفرادی، تک آهنگ های موفقی مانند "I Want You To Know"، همکاری او با Zedd، "Same Old Love" را ساخته است. و "دست به خودم". در سال 2018، انتشار تک‌آهنگ «بازگشت به تو» به سلنا کمک کرد تا رکورد طولانی‌ترین فعالیت فعال را بشکند، به این معنی که هر آهنگی که او در هفت سال گذشته منتشر کرده، در چارت 100 قرار گرفته است.

آلبوم سلنا، Rare، در ژانویه 2020 منتشر شد و سومین آلبوم شماره یک او را در جدول بیلبورد 200 ثبت کرد. طبق گزارش بیلبورد، همچنین در هفته اول 117000 واحد فروش داشت. سال بعد، سلنا اولین آلبوم اسپانیایی زبان خود را با نام Revelación منتشر کرد که اولین نامزدی گرمی را برای او به ارمغان آورد. تک آهنگ او، De Una Vez، همچنین در سال 2021 نامزد جایزه گرمی لاتین شد.

حرفه موسیقی سلنا او را به تورهای بسیاری برده است، هم به عنوان یک هنرمند انفرادی و هم با گروه خودش. به عنوان یک هنرمند انفرادی، سلنا دو تور را آغاز کرده است، "تور رقص ستاره ها" و "تور احیا". «تور رقص ستارگان» 20.3 میلیون دلار فروخت، در حالی که «تور احیا» 35.6 میلیون دلار فروخت.


یک تهدید سه گانه، سلنا می تواند نقش آفرینی کند، آواز بخواند و تولید کند. سلنا تهیه کننده اجرایی سریال محبوب نتفلیکس، 13 Reasons Why بود. او همچنین با چند آهنگ در موسیقی متن سریال همکاری کرده است، بنابراین قطعاً مقداری پول نقد در نتفلیکس جمع آوری می کند.


سلنا همچنین از طریق مشارکت در برند و خطوط تولید خودش درآمد کسب می کند. در سال 2010، سلنا یک خط لباس مشترک با Kmart به نام "Dream Out Loud" منتشر کرد. این خط لباس از سال 2010 تا 2014 در خرده‌فروشی فروخته شد و شامل لباس‌های غیررسمی و لوازم جانبی نوجوانان بود. Dream Out Loud تنها همکاری پوشاک او نیست. سلنا همچنین با برند پوشاک ورزشی پوما همکاری دارد. او دو خط برای این برند طراحی کرده است که هر دو در مجموعه سلنا گروه بندی شده اند. به گفته E! اخبار، سلنا از قراردادش با پوما بیش از 30 میلیون دلار درآمد داشته است. سلنا همچنین اخیراً اولین مجموعه کپسولی خود را با لباس شنا La'Mariette عرضه کرده است، و دراپ شش تکه دارای برخی از سبک های ضروری است.


البته، سلنا برند خود را نیز دارد: خط آرایش Rare Beauty، که قرارداد انحصاری با Sephora دارد. در سال 2021، Rare Beauty از فضای زیبایی خارج شد و اقلام پوشاک را نیز فروخت.


سلنا همچنین در حال سرمایه گذاری در شرکت های دیگران است. فورچون گزارش می دهد که سلنا رسماً سرمایه گذار برنامه خدمات تحویل GoPuff شده است. او به فورچون گفت: «اولین باری که در مورد GoPuff شنیدم یک شب بود که با چند دوست در خانه بودم. ما به چیزی از فروشگاه نیاز داشتیم، اما هیچ کس نمی خواست سوار ماشین شود و رانندگی کند، بنابراین شخصی GoPuff را پیشنهاد داد. از اینکه سفارش ما چقدر سریع رسید شگفت زده شدم.» این رسانه همچنین فاش می کند که تا جولای 2021، ارزش این شرکت 15 میلیارد دلار بوده است. بنابراین، به نظر می‌رسد که سلنا می‌تواند با آخرین سرمایه‌گذاری‌اش درآمد مناسبی داشته باشد.


ناگفته نماند، برند بستنی آن، Serendipity، اکنون در پلتفرم برای خرید در دسترس است. سلنا به‌عنوان یکی از مالکان و سرمایه‌گذاران برند بستنی مستقر در نیویورک، که طبق گزارش‌ها درآمد سالانه آن حدود 16 میلیون دلار است، به احتمال زیاد از مزایای کارآفرین بودن بهره می‌برد.

برای خواندن خبرهای بیشتر از سلبیریتی ها به لینک زیر مراجعه کنید.

https://b2n.ir/u42932

سلنا همچنین با مادرش مندی تیفی و دانیلا پیرسون برای راه‌اندازی یک پلتفرم سلامت روان جدید به نام Wondermind همکاری کرده است. این سایت به افراد امکان دسترسی به محتوای حمایتی در مورد مسائل مربوط به سلامت روان را برای استفاده در بین جلسات درمانی می دهد. در حالی که استفاده از این پلتفرم رایگان است، به زودی یک پادکست همراه نیز راه اندازی خواهد شد.


این ستاره همچنین قراردادهای حمایتی زیادی را انجام داده است که در طول سال ها حتی پول بیشتری در جیب او گذاشته است. سلنا سخنگوی Pantene، Neo by Adidas، Louis Vuitton، Coca-Cola و Borden Milk بوده است. همچنین، سلنا که یکی از افرادی است که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد، قطعاً یک تأثیرگذار است. به گزارش بیزینس اینسایدر، به همین دلیل است که او برای هر پست اینستاگرام بیش از 800000 دلار پرداخت کرده است.


به گفته Celebrity Net Worth، همه این درآمد جمع می شود، بنابراین جای تعجب نیست که سلنا 75 میلیون دلار ارزش دارد.


یاسمین گومز ویرایشگر سبک زندگی در Women's Health است و سلامت، تناسب اندام، جنسیت، فرهنگ و محصولات جالب را پوشش می دهد. او از کارائوکه و ناهار خوری بیرون بیشتر از آن که اعتراف کند لذت می برد.


Comments

Popular posts from this blog

Can Yaman و Francesca Chillemi به Verissimo: متن کامل نامه Can به مادربزرگش

اما واتسون شغل، زندگی شخصی، خانواده، ارزش خالص و بیشتر