ظهور ساشا سبحانی دیگر؟

 


صالحه امینی با انتشار عکس های جدیدش با لباس های طراحی شده باعث شد دوباره بحث درباره فرزند مسئولان داغ شود. شاید خیلی از شما این فرد را نشناسید و ندانید که چه کسی است. در اینجا اول به معرفی صالحه امینی میپردازیم. او دختر محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی دوران احمدی نژاد است که ایده نفی هولوکاست را به رئیس جمهور وقت داد و جمله مشهورش این بود: من آنقدر درگیر مقابله و مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی هستم که فرصتی برای کشمکش‌های سیاسی داخلی ندارم!

البته باید توجه داشته باشیم که این چنین موضوعات اولین و آخرین باری نیست که ترند میشوند و مورد بحث قرار میگیرند. همانند ساشا سبحانی مدتی مورد بحث قرار میگیرد و بعد فراموش میشود. 

شاید برای بعضی افراد نام ساشا سبحانی آشنا نباشد. شما میتوانید با کلیک بر روی زندگینامه ساشا سبحانی با این فرد به خوبی آشنا شوید. 

قطعاً اگر برای این موضوع، قاعده‌ای نداشته باشیم، همواره در دام سطحی نگری، قضاوت‌های عجولانه و حب و بغض‌های شخصی و سیاسی خواهیم افتاد.

به باور من، برای نگاه به این موضوع باید نکات زیر را مد نظر داشته باشیم تا از دایره انصاف دور نیفتیم:


۱ - هر انسانی شخصیت مستقل خود را دارد و مخصوصاً بعد از رسیدن به سن قانونی، حرف‌ها و کار‌های او باید مستقلاً دیده و ارزیابی شود.


۲ - آنچه در بند یک آمد، درباره منتسبان مسؤولان و چهره‌های مشهور نیز صادق است،

بیشتر مردم معترض هستند که که چرا آقازاده ها همانگونه که گدرهایشان برای ما قانون وضع کرده اند نیستند و این موضوع کاملا حق دارند.  

اما اگر فرزند مسوولی، خارج از رانت پدر یا مادر، حرفه‌ای پیشه کند و توفیقی هم یابد، عدالت و انصاف نیست که او را همانند وارثان رانت خوار دید. مثلاً در فقره اخیر، دختر محمد علی رامین، در خارج از ایران و فارغ از رانت پدر به کار طراحی لباس مشغول است و از این رو، چه انتقادی می‌توان بر او وارد کرد و به خود اجازه داد وارد حریم شخصی اش شد؟!

مگر اینکه خود او این زندگی لاکچری را به نمایش بگذارد. 

موضوع داغ این روزها بررسی رفتار این خانم است و همانند دیگر افراد بعد از مدتی از سر زبان ها خواهد افتاد. 





.


Comments

Popular posts from this blog

Can Yaman و Francesca Chillemi به Verissimo: متن کامل نامه Can به مادربزرگش

اما واتسون شغل، زندگی شخصی، خانواده، ارزش خالص و بیشتر